Почитувани уметници, пријатели и колеги
Која е замислата што дава преглед на цртежот и нејзината улога како средини и начини на документација во современата уметничка пракса?
Процесот на донесување одлука, што за Вас е цртеж, не мора задолжително да е здодевен и да се спроведува преку употреба на молив, јаглен или пастел, на дводимензионална површина. Експериментирајте! Интердисциплинарно комбинирање на повеќе уметнички специјалности, како музика, визуелна уметност или танц, социјални, културни и интелектуални движења се опционални со отфрлање на поимите на линеарна прогресија, големи тоталитарни приказни и критички консензуси. Карактеризирајќи се со интердисциплинарен пристап, повеќе приказни, фрагментации, субреалности, непредвидености на некои заборавени животни или надворешни идентитети, со признавање на отелотворени слабости кон општоприфатеното мнение за цртеж и социјално наметната конструкција на неговата нееластичност открива дека, далеку од тоа да се биде самостојна и независна суштествена замисла во либералната теорија, луѓето неизбежно се вградени во општеството - во зависност од неговите институции, конвенции и култури.
Може и треба да процесираме и подобруваме. Ако сакаме да менуваме дискурси во позитива, ние уметниците, да почнеме со менување на дискурзивниот контекст за цртеж. Во оваа смисла, човечката имагинација нека расне и ајде да откриваме кои се позитивните манифестации на отелотворување на цртањето и несебично да споделуваме од она кое го креираме со срце и душа.
"Можеби силата на излекување и човековата издржливост е моментот
на затворање, кој веројатно, никогаш нема да дојде. " Б.Ф.
Остен тим,
Дороти Пачкова
Галерија
Maja Taneva, 384 from the series Strings of Iron, 2013 drawing-object, mixed media, 30 x 30 cm

Nada Kazic - Trading Over the Field, 2013 mixed media, wire, fabrics, 38 x 36 cm

Darko Taleski, Cut, 2014, drawing, mixed media and object (scissors), 45x45 cm

Goran Menkov, Grafitos, 2014, Charcoal on wood, 50 x 50 cm
