Емил Алексиев, С. МакедонијаСелектор
Роден во Скопје, 1959 година. Основно училиште и гимназија завршил во Скопје. Од 1982 г., паралелно со студиите, работи во Музеј на град Скопје. Во 1987 г. дипломира на Институтот за историја на уметноста со археологија - Филозофски факултет - Скопје, од  кога и го добива звањето кустос во Одделението за историја на уметност при Музејот на град Скопје. Во 1998 г. го добива стручното звање Виш кустос. Постипломскиот труд со наслов Ликовната поетика на Димитар Кондовски го одбранил во 1998 г. под менторство на проф. др. Борис Петковски на Институтот за историја на уметноста при Филозофскиот факултет - Скопје. Од 1998 до 2000 г. е раководител на Одделот за историја на уметноста во Музејот на град Скопје. Од 2000 до 2007 г. е директор на Музејот на современата уметност - Скопје. Од 2007 година до денес работи како Кустос Советник во Музејот на град Скопје.
Објавил над стотина есеи, ликовни критики и текстови за теоријата на визуелните уметности. Автор е на неколку значајни студии од областа на историјата на уметноста и монографии за творештвото на македонски уметници.
Позначајни трудови се студиите за творештвото на Димитар Дичо Зограф (Ѓурѓа, Скопе 1997), Сергеј Андреевски (МГС, Скопје 1998)  Димитар Кондовски (Сигмапрес, Скопје 2001) Данчо Кал’чев (МГС, Скопје, 2009) и Таки Павловски (МГС, Скопје, 2011) како и монографијата за животот и делото на Димитар Кондовски (МАНУ, Скопје 2004);  збирките есеи Куси резови (Ѓурѓа, Скопје 2004) и Кога лавот го изеде сонцето (Темплум, Скопје, 2016); XX ВЕК: ЛИКОВНАТА УМЕТНОСТ ВО МАКЕДОНИЈА -  Македонија, милениумски културно-историски факти („Медиа Принт Македонија“ и Универзитетот „Евро Балкан, Скопје, 2013) и антологијата на современата македонска уметност ВИЗУЕЛНИТЕ УМЕТНОСТИ ВО МАКЕДОНИЈА - XX ВЕК, сликарство-скулптура-графика (ОСТЕН, Скопје, 2015).
Марија ЦАНЦАНОГЛУ, ГрцијаЧлен на жири
Марија Цанцаноглу е родена во Солун. Студирала на Филолошкиот факултет на Универзитетот Аристотел во Солун. Нејзината докторска теза, завршена на Универзитетот Ломоносов во Москва, беше насловена „Руски футуризам, историска критика и рецепција“. Во 1998 година била член на грчкиот државен комитет за прием на Колекцијата Костакис. Од 1994 до 2002 година е културен аташе во грчката амбасада во Москва. Таа предава историја на уметноста на Универзитетот Ломоносов во Москва (1997-2001) и предава Руска културна историја и уметност на Универзитетот Македонија во Солун од 2002 година. Била директорка на Државниот музеј на современа уметност-Костакис Колекција од 2006 година. Во 2007 година, таа е една од кураторите на главната програма на 1. Солунско биенале за современа уметност и директор на 2. Солунско биенале во 2009 година. Нејзините научни интереси, нејзините преводи и публикации се однесуваат најмногу на периодот на руската авангарда и современата уметност на постсоветскиот простор. Исто така, таа е интензивно вклучена во прашања за синтезата на уметноста, уметноста и политиката, музејските политики и транскултурните односи. Таа има организирано многу изложби во Грција, Русија, Германија, ОК, Франција, Шпанија, Италија, Турција, Кавказот и регионите на Централна Азија. Објавила две книги и има бројни публикации и учества на меѓународни конференции. Таа учествуваше во законодавниот тим за создавање на Митрополитската организација на музеите на визуелните уметности на Солун (MOMus) и моментално е извршен генерален директор на МОМус.
Извршен генерален директор - Митрополитска организација на музеи за визуелни уметности во Солун (MOMus)
Креативен директор - МОМус – Музеј на модерна уметност – колекција Костакис.
Марио ПЕРОНИ, ИталијаЧлен на жири

Роден во Рим во 1937 година. Во 1971 година во Пескара со „Од светот на идеите“ создаде големи прототипови на дела од уметници за домашното живеалиште. Од 1975 до 1978 година тој отвори претстава специфична за локацијата или скроено дело за Народниот музеј од Центарот за продукција на театарот Флоријан „Бурбонска бања“ (Il Bagno Borbonico) во Пескара, а од 1979 до 1991 година ја водеше галеријата Перони во Рим.
Перони е ко-основач на „Зеринтија“ (Zerynthia), Здружение за современа уметност од 1991 година, и О.Д.В. (O.D.V.) од 2015 година со седишта во Рим и Палијано, на која ја извршува функцијата претседател.
Тој е уметнички директор на РАМ (radioartemobile – RAM), платформа за современа уметност со седиште во Рим, посветена на истражување на звукот и изложбена активност, како и на RAM LIVE, стриминг веб-радио.
Во 2017 година, заедно со Зеринтија и РАМ, ја основал Фондацијата „Ничија земја“ (No Man's Land Foundation), на која ја извршува функцијата претседател, а францускиот архитект Јона Фридман е почесен претседател.
Ларс Курулф МИЛЕР, ДанскаЧлен на жири
Ларс Курулф Милер (р. 1950) е директор во  Борнхолм Музејот за современа уметност (Bornholms Kunstmuseum), Данска.
 
Студирал историја на уметност на универзитетот во Архус и архитектура на Политехнико ди Милано. Има куратирано бројни национални и меѓународни изложби во Данска, Шведска, Полска, Франција и Италија. Тој е автор на книги за музикологија, графика, сликарство и скулптура кои се објавени на повеќе јазици. Поранешен претседател е на управниот одбор на данските музеи на уметност, поранешен претседател на уметничко-историскиот советодавен одбор на Националната агенција за култура и поранешен претседател на современата  Данска опера. Тој е шеф на Управниот одбор и основачки директор на Биеналето на Борнхолмс. Како директор на Музејот за уметност Борнхолм од 1988 година, тој ја надгледува фондацијата (1993 г.) и проширувањето (2003 г.) на музејот и во моментов е ангажиран во воспоставување на новото големо продолжение на музејот.
Добил повеќе грантови и награди и е одликуван од кралицата на Данска.